Aldy Shah On

Seminggu dua niey banyak pula berita yang kurang elok didengar. Maksud 
aku berita sedih yang tak henti2 disampaikan kat aku. Semua nya bermula 
dengan berita tentang member @ classmate aku masa form 5 yang excident 
time dye nak balik rumah. Dari semasa aku mendapatkan cerita pasal kawan 
aku tue. Yang terkini aku dapat taw dye masih koma di Hospital. ICU. Aku 
berdoa agar dye sedar dan sembuh. Sedarlah wahai kawanku... Bangun lah...

Hari niey buat aku terkilan dan menambah lagik bad news yang sedia ada. 
Selama ini aku bersedih dan ambik berat akan keadaan member aku yang 
kemalangan itu, akan tetapi baru sekarang aku dapat tahu yang adik aku 
juga kemlangan pada hari yang sama x-classmate aku excident. Oh! mujur 
keadaan nya tidak teruk, tapi ada luka2 sikit. Dilanggar mat rempit jahanam 
tuh. Bodoh punyer mat rempit. Humban dalam sangkar harimau pown belum 
tentu rimau tue nak makan mat2 rempit tue.

Memang minggu niey penuh ngn cite sedih lar bagik aku, tengah- tengah sibuk 
menghadapi kuiz, exam dan assignment menda2 macam niey plak berlaku. 
Tabahkan lah hati hambamu ini Ya Allah... Amin...