Aldy Shah On

Aku menerima artikel ini melalui seorang sahabat, dye hantar melalui Facebook.
Sebagai perkongsian untuk kita sume. Artikel nie aku tak edit langsung. Silakan baca.

Lihatlah manusia zaman sekarang.

Apa yang dikejar oleh mereka?

Kemewahan dan kesoronokan semata-mata !


tertarik dengan kata-kata dari Bishop tersebut:


Lucifer telah berputus asa terhadap perkara-perkara yg besar,

maka Nabi Muhamad mengingatkan sahabat2nya akan perkara2 yg kecil (molekul)

dan kerosakan yg sekecil (molekul) telah berlaku kpd islamsedetik selepas Nabi Muhamad diambil tuhannya.

kerana tuhan kepada Nabi Muhamad menghitung pahala dan dosa sekecil zarah molekul ,

dan ikatan molekul-molekul2 ini boleh menjadi longgar dengan dihentam oleh daya sekecil zarah secara berterusan…

maka sekecil zarah lah kami membina perkara-perkara di dunia ini…

dan selebihya Lucifer akan menguruskanya


Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis rekod Nabi Muhamad:


"Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu.


Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar,

maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil."


Antara “barangan buatan” yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.


1. Kita diajar dalam buku biologi,

buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam.

tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman.

Nak ikut kafir ke nak ikut Nabi Muhamad ?


Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan.

so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam.

makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.


2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan.

Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi Muhamad selain susu dan madu.


Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck.

Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi di tangan mereka.


3. Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol,

namun kambing juga adalah makanan kegemaran Nabi Muhamad.

Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita.

Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.


4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus,

namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.



5. Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat,

contohnya coke dan maggi.

Coke tu sangatlah beracun,

pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi).


6. Untuk pengetahuan,

para kafir agen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya

(sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar),

namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki

dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan.

selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara,

kanser ovari,

kanser prostat,

serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wanita. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium,

magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

Secara kesimpulannya para kafir ajen Al-Masih Dajjal ni bukan setakat melemahkan kita dari segi lain namun secara pemakanan kita jua.



Firman Allah:

Wahai sekalian manusia!

Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik,

dan janganlah kamu ikut jejak langkah Syaitan,

kerana sesungguhnya Syaitan itu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu.



Al-Quran

Surah Al-Baqarah

Ayat 168

Firman Allah:


Dan makanlah dari rezeki yang telah diberikan Allah kepada kamu,

iaitu yang halal lagi baik dan bertakwalah kepada Allah yang kepadaNya sahaja kamu beriman.

Al-Quran

Surah Al-Maidah

Ayat 88

Firman Allah:

Oleh itu,


makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan Allah kepada kamu dari benda-benda yang halal lagi baik,

dan bersyukurlah akan nikmat Allah,

jika benar kamu hanya menyembahNya semata-mata.

Al-Quran

Surah An-Nahlu

Ayat 114