Aldy Shah On

Alhamdulilah berakhir juga hari - hari yang penuh dengan tekanan
Hari niey balik kelas trus tido sbb tension giler2, bukan tension jer
tapi penat, yela start hari ahad baru skrg rasa dah terlepas sume 
bebanan yang ditanggung sebelum nie. Perghh, ayat tak boleh blah.

Bangun tido rasa fresh giler dowh.. ape tunggu lagik g Kafe On9 FB
ngn MS jap. Layan Budak2 kat kafe tue jap sambil tengok Alvin & 
Chipmunk kat lap aku, Sempat gark r reply Msg ngn IM jap member2 
yg tgh On9 tue, Pergh.. Simple jer idup aku lepas kelas ari niey, padahal...

Start pagi tadi sampai petang padat gile2 ng kelas dan kuiz Law mmg
pagi tadi kelam kabut semacam dengan Tutorial akaun, pastu gegas ke
Tingkat 3 atar Assignment economic, pastu gegas trun g kelas Akaun.
hahaha, klau tiap2 ari macam niey masuk Hospital Mental aku gark nanti.

Cuti ujung minggu aku rest sepenuhnya sebelum pikir balik pasal study.
Bila dah start kelas minggu depan niey aku nak pasti kan tak se-tension 
minggu niey, Bleyh Pscho dowh...