Aldy Shah On

Pada hari jumaat yang lepas (26 march) ada Minggu Keceriaan Kamsis
dah serentak itu pada hari sabtu iaitu keesokkan hari nya 27 mac 2010
adalah Earth Hour, blok V4 satu2nya blok yang menyokong Earth Hour,
Tahniah kat Ajk blok tue yea sbb berusaha cipta sejarah, macam2 dah
aku dapat taw blok nie buat, kalau sem lepas blok nie tak menonjol, sem
nie mmg banyak perubahan nampak, bangga gark aku kawan ngn Ketua 
n Penolong blok tue, hik23, tumpang sekaki jap yea, huhuhu, aku dapatkan
gambar2 nie sume dari Penolong Blok V4 sempena Earth Hour 2010.
 Keadaan Blok yang makin gelap
 Permandangan dari hadapan blok V4
 Tgok tue, 2 bilik jer belum tutup lampu lagi.
 Then Blok V4 bergelap sepenuhnya...
 Blog V4 yang belah kiri, belah kanan yang lampu terang benderang tue 
plak Blok V3 (Perempuan), Tahniah kat Blok V4 atas kejayaan 
sambutan Earth Hour 2010, terutamanya Ajk2 blok.

 Meski pown aku bukan dari blok V4 tapi aku still nak story pasal menda 
nie sebab V4 satu2nya blok yang buat Earth Hour ari tue, blok aku tak 
buat. time tue pown aku sedang makan2 lagik kat kafe, huhuhu. :)