Aldy Shah On

Firstly Tenkiu so much kat syafik maula, wah , sakan berterima kasih kat 
dye niey, sebabnya dye telah bantu aku pusing banyak taman perumahan 
untuk carik umah sewa, urm, kesian kat ko syafiq, buat susah plak, okeyp 

lar, nanti aku belanja okeyp. Nak spicy ker original, Hik23... banyak tempat 
yang kitaorg g survey, tempat yang best sewa mahal giler, mayber tempat tue 
esklusif sikit, Huhuhu dan tempat tue dekat jer ngan poly, risau giler niryh, 

sebab aku tak dapat lagik umah sewa & terpaksa lar menumpang umah member 
untuk seketika nanti, aku akan try buat rayuan kat Pejabat Kamsis, nak duduk 
asrama jugak, duk luar banyak cabarannya, huhu, tapi sekarang dah sah kne 

duduk luar jugak, by the way aku dah carik umah, so kira puas ati lar berbanding 
tak carik langsung, walaupown tak dapat umah sewa,huhu, moga semua berjalan 
lancar semester depan, Amin..