Aldy Shah On

Nak story ke tak?? urm.. story jela.. okeyp, macam nie beberapa

hari yang lepas Lecturer subjek selling bagitaw yng takda klas utk
ari nie, aku tak sure nape tak da klas, sepatutnya ari nie ada satu 
klas jela, klas dye r... punyer baik aku angan2 nak buat apa ari nie
sbb lec kata takda klas kan. A whole day is time to enjoy, but tak
seindah disangka, rupernyer ari nie ada klas, argghhh... Tension.

Yg betternyer aku tak  g klas sbb aku tak taw ada klas ke tak.
Hp?? nie yg pedih lagik pilu nieyh. Hp aku yang agak veteran tue
takda bateri, charger ilang, paham2 jela kalu Veteran tue agak ssh 
nk carik charger & kbetulan aku mmg nak beli Hp baru, so aku beli 
Hp baru, then chek r gne hp baru tue, mak bapak oit!, banyak kowt 
msg, haha, sowie teman2 semua, aku da problem r ngn hp lama tue erk.

Tapi yang aku nak story kat sini ialah betapa ssh nya aku tanpa Hp.
huh seksa giler, salah aku gark sbb Hp tue ilang chager & kebetulan leturer
last minit nak buat kelas, sekarang penat perah otak nak jawab ape 
r nanti. risau jer sb aku pown tak pernah ponteng klas samada sengaja
mahupown dengan tidak sengja, hak23.. okeyh, aku nak tilik Hp baru aku, 
esok aku story laen.