Aldy Shah On

Dua tiga hari yang lepas aku terseksa giler uh! Hp aku yg veteran 
tue buat hal, huhuhu sebenarnya aku yang salah, pi taruk wayar 
penyambung nyawa dye entah kat mana entah,( Charger lorh!).
ada gark dalam dua hari aku takleyh gne Hp nak call or SMS. Huh!
memang sesak ah hidup tanpa menda alah nie. Lagik pown sekarang 
mmg kne banyak calling sana, calling sini.. Msg? tak yah citer r.. tiap2 
hari, sometime tiap2 jam! Awek?? takda makna nyer bro.. aku single huh!

Maybe chager tue yang nak ilangkan diri beliau, hak23.. sbb aku awal2 
dah pasang niat nak beli Hp baru, huhu, kira tue tanda lampu ijau sruh 
beli Hp baru secepat mungkin lah tue... Well antara kesulitan lagi kesukaran
yg berlaku adalah, aku tak g klas gara2 hp veteran tue. sepatutnya takda 
klas tp Lec nak buat klas juga ari rabu, hah! semalam lah. Member aku dah 
atr msg dah ari selasa tp Hp aku rosak lorh! atau lebih tepat lagik takda 
batery sbb chager ilang, bukan senang nk carik chager Hp yg veteran nie.

Semalam charger aku dijumpai balik kat bilik syafiq maula kat V4, huhu
aku rasa dah banyak kali aku g carik kat bilik tue, tp si adli tue leyh jumpa
plak time dye kemas bilik dorang yg mmg bersepah, hahaha, sowie yer sbb
dedahkan bilik korang yg bersepah, hak23 satu V4 dah kecoh uh!, hik23...
Anyway talk2 bout my new Hp, jenama Sony Ericsson aku beli kat Klang 
Lama, around 700+ camtu r ( Takleyh dedahkan harga sebenar, weekkk).
Finally tercapai gark impian@ angan2  nak beli Hp baru, sejak Sem lepas.

Okeyh, now is the time untuk aku gtaw ape function yang ada kat Hp sony 
ericsson aku yg sangt aku syang giler2 nih. Atara yg aku dah try gne adalah
WI-FI, leyh surf internet manew jer aku berada, tp agak2 r klau dalam hutan
tue maner leyh, kat tempat yg ada WI-FI jer lah, then aku kan ske dengar lagu,
so mmg sempoi r dye punyer sound speaker event dgr kuat2 pown sound tak 
pecah, Hp nie gark green punyer support lah, time korang nk adjust kuat or slow
korang punyer ringtone akn kuat pesanan yg megatakan mendengar sound yg

kuat leyh rosakkan deria pendengaran. banyak lagik function dye, antaranya
5.0 Mgpksil punyer kamera, 2 GB memory card, 3G, sambung trus ke Facebook
& youtube pown ada gark, tp aku lum try lagik  lah. so far aku ske giler ah, cam
orang Ulu kowt time tgok Hp nie, sbb nie pengalamn aku yg pertama gne Sony 
ericsson, before this kekasih pertama mmg Nokia lah. Apa pown, im happy giler 
dowh sbb lepas nie leyh On9 mane2 jer, janji ada Wifi, & aku pown dah aktif MMS,
3G, maybe sometime nnti leyh 3G ngn kak long aku kat Klang, hik23, ske nyer...