Aldy Shah On

Entry kali nieyh spesel sikit, yang ke-100! Wah! banyak jugak entry yang aku tulis tahun
nie. Sempena entry yang ke-100 nieyh aku nak bercerita tentang apa yang berlaku 
semalam,Hehehe, semalam sepesel kowt.. Meh ramai2 kita lompat-lompat sambil baca 
story aku nieyh.Weh! jangn lompat betul2, nanti orang ingat gila meroyan tak puasa, huhu.


First sekali kemarin kena conduct untuk slot cara-cara buat blog kat perjumpaan PRS kali
ke-4, gelabah lar jugak sikit2 sebab first time kowt kena cakap kat depan ahli PRS, tapi
yang syok nya terpaksa running cakap pasal cara-cara nak buat blog sebab tak cukup masa.
Memang kelakar pown ada gark ble ingat balik apa lar yang aku cakap kat dorang kemarin.
ngeee...

Lepas dah abis ber pot pet kat Dewan Kuliah JP singgah plak kat gerai jualan PRS yang dibuka bermula semalam, dorang jual lauk pauk jer tapi tak banyak pown, maybe sebagai permulaan lagik, meh sroll pic yang aku amik nieh. Haha snap gne my lovely sony ericsons.
Aku dengan Syafiq beli lauk ayam dan udang. Duet sape?? tapi aku tak makan udang lorh.
ngee...

Dah beli lauk pauk kat gerai PRS, kitorang decide nak bukak puasa kat kafe jer, tapi yang
dasyatnya semua lauk kat kafeteria abis dowh! entah apa yang melanda sampai jadi begini.
ramai giler budak2 junior beli makanan kat kafe, selalunya tak ramai camnie (hati kecik ku 
yang bewarna pink bekata2) ngee... kesian kat makcik kafe tue kena masak last minit, urm..

Keadaan dalam dapur kafeteria yang sesak teruk dengan kehadiran student yang tiba2
menyerbu kafeteria beramai-ramai, luar biasa betul nieyh, very hot lorh! kecoh betul.
aku and da geng terpaksa amik nasik dalam periuk yang baru jer masak, layan diri kat dapur.