Aldy Shah On

Dorang discuss apa nieyh?
Waaa.. sedih memanjang jer ari nie, huhuhu, walau pown kelas abis pukul 10 pagi tadi
tapi hari nie boleyh dikatakan agak sedih dan muram, hoho, mulakan pagik nie dengan
rasa malas nak pergi kelas sebab ari nie ada satu kelas jer, Selling, syukur jugak akhirnya
kelas abis tanpa assignment, hehehe, then syafiq, kawan aku atar meseg masa aku dalam
kelas selling, " Salam, aldy, nanti pukul 12, ada perjumpaan dkt bilik uppk, tq", urm.. ada
apa sebenarnya & then teringat yang aku kena tolong dye untuk handle slide perjumpaan
PRS kali nie, so kul 12 baru g bilik Uppk, hoho, takda cite best kowt, so direct ker JP.hehe

Kenapa JP? sebab Perjumpaan PRS kali nie still kat JP lagik, well kedatangan ahli PRS
still ramai lagik, kiranya masih ada yang setia dengan PRS, bagus3, apa yang best nya
pasal PRS kali nie?? Almost all yang hadir menangis dowh! sebab kali nie len sangat, huhu
aku yang kat depan jaga slide pown sempat pasang telinga bunyi sob..sob..sob.. sedih kowt..
sebab kali ni segment pasal  kelahiran dan jugak berkaitan dengan ibu, kira cam muhasabah 
diri camtu lorh, huhu, aku yang jaga power point pown terasa sedih, tapi cover r, orang tgok kowt sebab duk depan sekali tue,hohoho, well tue jela story hari nie, hehehe, see on thursday.

P/S:: Kadang2 rindu ngat memory bersama PRS masa Sem 1 & 2, Sob..Sob..Sob...