Aldy Shah On

Alop kengkawan sume, tenkiu yaa coz still ada masa untuk read aku punyer story mory, 
setiap hari pelawat makin bertambah, moga korang yang first time singgah kat blog nie 
akan follow yerk, hehehe maybe sebab aku selalu update belog nih, sebab tue ada ramai 
yang intai2 manja blog Aldi Tavians nih, setahun lebih berbelog mencoretkan banyak 
kenangan tak kira pahit, manis or tawar, tapi yang pastinya tahun nie akan tercoret lagik kenangan indah, iaitu berbelog dibulan ramadan, huhuhu, aku akan update blog nih dengan 


story ramadan aku kat PTSB, well, maklum saja cuti puasa esok pown aku tak boleyh balik umah kerana ada kelas dan juga kuiz yang wajib aku amik, urm, sedih tue mmg ada tapi nak buat macam mana, dah tanggungjawab sebagai seorang pelajar, so aku akan pastikan ramadan kali nieyh bermakna bersama kengkawan aku yang tersayang, dorang nieyh 
memang baek sesangat, tak pernah lagik aku ada kawan2 macam dorang, dorang larh 
kawan2 terbaek yang pernah aku ada, moga kita akan terus be friends for eva! puasa kali 


nieyh kita bina kenangan yang banyak2 okeyh?? jangan kita hiasi ramadan 2010 dengan 
duka dan lara, ayuh kita coretkan dengan sweet memories jerh!, memandangkan aku tak
leyh cuti untuk balik umah, so korang kena temankan aku pose okeyh? hoho, bowink dowh 
klau buka pose sesorang. mau nya aku nangis sampai tak buka pose nanti. Kepada semua kengkawan aldy, tak kira r, classmate ker, kawan baek ker, geng2 blogger dan semua yang mengenali aldy, i wanna wish selamat berpuasa yea.. puasa bagik penuh yea tahun nieyh, 
dan jangan sombong2 dengan aldy, tak suke, huhu, cayang korang!!! Muaxx23...


P/S:: Wah, gembira sangat sbb tue dengan senang ati cakap cayang kat sume orang.