Aldy Shah On

Satu hari lagi puasa tanpa sahur, semalam aku study sampai pukul 2 pagi kat bilik 
rekreasi, copp! (angkat tangan) adakah betul2 study atau?, hoho ada jugak soklan,
sebenarnya study sambil layan video music kat dalam lappy, hehe, tak nak bagik 
ngantok dowh. Sampai kesudah tak siapkan keje yang sepatutnya aku siapkan, so
disebabkan mengantok giler aku balik bilik untuk tido, alah, baut time sahur jela. aku
nak bangun sahur (kata dalam hati) then apa jadik pagi nieyh? hahaha aku tak bangun!

Dalam ke mengantokkan aku pagi2 dalam pukul 6 pagi aku sempat tutup alarm kat Hp 
yang asyik bingit berbunyi, tapi layan gark bunyi alarm aku, lagu baby-justin bieber, kuikui.
syok duk layan nada dering alarm, hakhakhak, tapi tak bangun2 pown, just sedarkan diri jer,
nak bangun wat pew dah memang takleyh sahur time tue, latihan statistik yang belum siap 
lagik tue macam mana yerk?, urm, ngantok, pasni larh, lepas satu, ada lagik satu nada alarm
yang merdu tue bunyi, aku off, then aku set up kul 7 pagi, haha, at the last aku bangun kul7.30!

Agak kelam kabut larh aku bersiap untuk ke kelas statistik, dalam pukul 7.50 aku ke 
kelas, sampai dalam 8.03, huhu Lewat!, tapi nasib baek lecturer tak masuk lagik, then aku bertanya larh kat classmate aku sorang nieyh, "Dah siap no 5?' (sebab aku tak siap lagik soklan no 5 yang sepatutnya aku buat time sahur) then dye jawab " Tak tahu betul ke tak" 
sambil dengan murah hati dye hulurkan  jawapan no 5 kat aku, so sweet lorh, hehehe...
Tapi yang paling tak disangka tak sampai pown seminit, lum sempat tilik jawapan no 5..

Kelas dibatalkan!

Hahaha, korang mesti terbeliak bijik mata baca statement tuh, well memang nak buat
bijik mata korang terbeliak pown, hahaha cover3...jangan sampai bijik mata bosar cam 
telur mata sudaa.. then ank buat apa lagik? tak abis penat sampai ke kelas, takkan nak 
balik bilik kowt? urm.. kelas seterusnya pukul 11 pagik, ada dalam 3 jam lagik lorh, pergh
klau tido niey mesti syokk dowh!, tapi time camnieyh tak ngantok lak, pelik tapi benar. ntah!
aku pown tak tahu nak  buat apa, so aku pown update ler blog nieyh sambil survey berita.

Nak tahu berita apa aku baca? klau tak nak tahu dengan hormatnya mempersilakan out!
hehehe, gurau2 manaj jer, jangan lerh sensitif sangat, tapi kan, kalau orang dah tak sudi 
nak membaca nak buat macam mana lar kan.. urm (ayat touching sambil muncungkan 
mulut, hakhakhak), sambil lepak dalam kelas sebab tak mahu balik bilik, nanti penat nak 
datang balik pukul 11 nanti aku sempat bukak web HMetro untuk baca sedikit berita terkini.
Kang klau tak ikuti perkembangan semasa jadik katak bawah bumbung lak, hahahaha...

Loading...
Laman utama...
.
.
.

Beritanya yang tengah tue okeyh, yang belah kanan pasal nenek wook, bodoh betul larh
bayangkan bulan yang mulia nieyh, tapi persoalanya kenapa kat dalam berita tue tulis 
sedang menanti untuk makan tengahari bersama-sama? yang tue kena check sendrik 
okeyh kat Hmetro punyer website. Kejadian nieyh berlaku kat Kuantan, ish, ngeri tul aku 
baca berita nieyh, sebab tu aku cadangkan agar anda semua nieyh baca news tue. 
Imaginasi aku tinggi sikit ble duk imagine kejadian nieyh, mintak2 tak berlaku lagik.

Sambil2 baca news kat Hmetro punyer web, sempat gark aku aku blogwalking belog2
pelawat aku sebelum nieyh, huhuhu, baru ada masa nak lawat  balik pelawat dan followers 
aku sebelum nieyh, gempak2 betul belog dorang, jeles pown ada... mmg takleyh nak
dibandingkan dengan blog aku yang comot nieyh, huhu chewah.. merendah diri plak..
Terima kasih lorh pada folowers yang baru, makin hari makin bertambah follower blog nie.
Aku suke3... pada yang belum follow tue apa tunggu lagik? takkan tengok jer kowt?...