Aldy Shah On

Banyak story mory, sekarang baru der masa nak update blog pasal 
buka pose kat Rasamas wif my best fren, Syafiq maula. Last minit gark inform
kat aku nak g bukak kat luar, Jap! tak lar last minit sangat, boleyh lar, hik23,
siap buat surat untuk masuk lewat ke kamsis lagik, cayalah!
Tapi kan, suprises!, hahaha kitorang tak berdua tapi berlima, try teka dengan sape?


Kitorang kuar buka pose dengan junior2 yang sporting giler arh, nama2 dorang 
nieyh ialah... Oppss! rahsia, hahaha, tak mau promote dorang punyer 
nama kat sini lorh, hehehe, sowie gurls... jom usha2 awek2 comeyh nieyh, Hehehe
MasyaAllah, bulan pose nieyh Aldy oit!, kahkahkah, bukan buat menda jahat lorh!
kitorang kuar g buka pose kat rasamas jer, kat Kulim Landmark tue hah...

Sampai kat Kulim Landmark awal sangat kowt, tapi tak larh terlalu
awal, tapi memang boleyh dikatakan awal lorh, huhuhu,so kitorang pown jenjalan ler
dulu sekitar Giant, kedai2 pakaian, wah! banyak jugak pakaian raya kat kedai2,
tapi kebanyakan pakaian pompuan ler, mmg padan ler sebab jalan ngn pompuan,
aku cam biasa r, take a look & blah!, huhu duet tak der lagik, selamat.

Time nieyh takde duet banyak lagik walaupown bru jer kuar kan duet kat
Bank Islam before datang Kulim Landmark, well besar r bro, aku dah
shopping giler2 awal2 lagik, hahaha, so sekarang kureng bajet lorh nak
shopping raya, nanti kne apply dengn PAMA larh, ngee~.. itu pown klau dapat larh
sebab alasan nak beli baju raya agak klise kowt, aduyai... urm...

Then lepas jenjalan kat pakaian punyer shop, alamak, aku baru teringat something,
aku nak beli alat2 tulis sebab aku punyer test pad hampir habis, pen aku pown
ada yang dah ilang, maklum saja jauh merantau, macam orang nomad
sampai lpe kat mana aku taruk pen aku, hahaha, kne beli laen lorh, malas nak carik,
buang masa jer, so kitorang masuk lar kat Landmark Book kat floor 1.

Lepas satu2 tilik buku, test pad jugak yang menjadi pilihan aku, dah memang
niat asal nak beli test pad, kuang23... pastu beli ler beberapa kilo pen, eh
pen orang panggil kilo erk? tak taw plak, maybe kilometrico kowt, apa larh, tue
pon tak taw, okeyh dah setel kat kedai buku Landmark Book, sekarang cari tempat nak
berbuka plak, urm.. food court camne? ramai plak, urm.. dorang niey demand lebih taw.

Finally dorang decide nak bukak kat Rasamas, fuyoo.. lamer tak makan Rasamas,
then ikut jela bebudak nieyh, huhu konon2 sebagai abang yang baek larh,
chewahh, ayat ini ditujukan kepada aku yang sedang tersengih2 memuji diri sendiri,
jangan jeles lorh, this is my blog, so boleyh lar kowt puji diri selalu,
tak salahkan? kui..kui..kui... Awas kamu! jangan muntah, nanti batal pose.

Menu lazat lagi menyelerakan, Rasamas... sodap.. Yummy3...

Da abis makan, kenyang nyer... hohoho, Selamat Berpuasa!