Aldy Shah On

Alhamdulillah...Setelah beberapa hari sibuk yang teramat sangat akhirnya dapat jugak
sambung balik story di bulan ramadan nie, tinggal dalam 24 jam lagi aku akan meninggalkan
kamsis, huhu sedeyh pown ada gark sebab time menulis story nieyh semua member2 dah
balik rumah masing2 dah.Aku sepatutnya boleh balik ari nie tapi tiket abis awal lorh, so
terpaksa beli tiket untuk ari jumaat (esok), well actually ari tue masa 31 ogos nak tulis entry
pasal kemerdekaan tapi terlalu busy yang teramat sangat larh, apa yg aku busy kan tue erk?
nantikan dalam next story okeyh? sekarang nie nak story pasal kelas & blok, ( Blok V4).


Sempena menyambut kemerdekaan nieyh kamsis ada anjurkan satu pertandingan yang berkaitan dengan kemerdekaan, iaitu perlu hias blok masing2 bertemakan kemerdekaan,
so dalam seminggu nie memang penat giler arh duk sengkang mata hias blok,sebab tue
 tak sempat nak update blog, well apa pun lepas raya story pasal pertandingan tue aku akan
siarkan kat sini.Penat tapi berbaloi jugak larh korbankan masa sedikit walaupown sumbangan
aku tak banyak at least aku harap dapat bantu larh cantikkan blok V4 nieyh. pastu kelas plak banyak gark yang dibatalkan, kelas ganti pown banyak jugak, assgnment? mmg full kowt.

Tak banyak sangat nak dibebelkan kat sini sebab tak taw nak mula kan story pasal aktiviti
minggu nieyh camna, penat, tension, so abis lupa dah nak mula story pasal apa, okeyh, 
dah ingat balik dah,yg spesel nyer semalam kitorang ramai2 sambut besday member 
kitorang kat kafeteria, menda nie awek dye yang plankan, so kitorang just follow jer, tapi sebelum tue aku, Matt & Syafiq bukak pose kat luar bersama warden blok kitorang, jangan jeles... lepas buka puasa bersama warden tue kita orang balik asrama then kul 9 malam tue lar kitorang wat suprise party kat member kitorang tue, huhu..dah tua dah pown, Matang ker?

Lepas bersuka ria sambut besday tue kat asrama nieyh, blok V4 jer kowt ada spok check
lak, huhu niey barulah story masam2 manis, semua ada, kenangan manis makan ngn warden blok, celebrate besday member, pastui spok chek blok, hahaha, mesti tension giler budak2 junior sebab dorang tengah prepare nak balik umah dah semalam.Hari nie pown berduyun
keluar asrama untuk balik beraya, huhu, yang best nyer dak sem 1 pown dah ramai balik ari rabu sebab dorang takda kelas ari khamis, huhu siap lar korang pas raya kena ganti balik, 
ingat lecturer bagik balik free jer ker, lalalala... rasa jeles pown ada gark, huhu Opss, hehehe.

Last but not least, ari nie kena kemas baju dan buku2 yang nk dibawa balik, kena study lorh walaupownn sikit sebab ada final lepas raya, risau gark tapi tak taw larh kowt2 bertukar perasaan bile balik umah nanti, Enjoy!! huhu malam nieh sunyi giler blok,seram dowh! besok
konpem kuar asrama awal sikit,nak g beli barang sikit before balik umah.Tapi bleh lepas entah ngn pak guard, aku punyer kad bermalam takda gambar, petang tadik aku g mintak kad kuar bermalam untuk balik umah, alasan aku? yang lama ilang, huhu, maklum larh tak pernah balik umah lagik sem nieyh. sekali ngn member aku, Adli, kad dye ilang tak dapat dikesan.

Point2 Tak Penting :
* Sedeyh sebab lonely malam nieyh, urm, very sad lorh.
* Kuar awal nak g lepak2 kat satu tempat, Shhh... rahsia...
* Sayu dengar lagu kat blog nieyh, isk..isk..isk...