Aldy Shah On

Tinggal beberapa jam lagik aku akan balik umah, ngee...tak sabar nak 
berbuka dengan family, but aku balik malam & akan sampai pada atau pown
before subuh, sebelum nieyh naik bas malam akan sampai selepas subuh, kira-kira 
5 jam masa yang diambil untuk sampai, kebiasaanya aku akan lena 
dalam bas, normal larh kan, lagikpown malam kan, tak nampak pown view yang 
cantik sepanjang jalan kat Perak tue. klau naik bas siang hari confirm nampak,
cantik siott! tapi untuk balik umah aku lebih suka naik bas malam, private sikit &
selesa untuk lelap, takde sape nak usha, maner der org usha org tido waktu malam.

Barang2 sume hampir siap di pack kan, banyak bawak balik pakaian yang jarang 
dipakai, smabil duk kemas tadik terjumpa baju style giler arh, tak pakai lagik, huhu...
price tag pown ada lagik, hah! camna tue? huhu pakai beraya pown ok gark lorh, hik23...
before balik naik bas nieyh aku dah buat preparation siap2 dan jugak teliti, iaitu MP3!!!
Gilo kan? tak kowt, standard r bro... tak kan nak terperuk dalam bas tue tanpa dengar 
lagu, betul tak? pagi2 lagik sibuk cas Hp sony aku yang tomei tue, Mp 3 sekali, tapi bateri kamera takleyh nak charge sebab charger dye rosak, mesti jatuh lagik nie,
okeyh ble dah siap sume boleh lar naik bas dengan tenang hati, jom balik raya jom!

Paragraph last sekali untuk episod nieyh (Wah! dah sampai episod 9? itu tanda nyer?)
aku nak wish kat member2 aku sume yang balik cuti lagik awal dari aku, berhati-hati dijalan raya, ada yang balik ngn motor tue, pandu cermat jiwa selamat yea tak? 
(kalau korang jawab tak makna nyer ko nieyh spesis mat rempit, hahaha) Puasa, tak baek gelak kuat2, hik23 (tersengih takpe kowt) Okeyh! jangan lpe gark walaupown
dapat cuti lama kena ingat jugak abis jer cuti ada kelas ganti, kuiz, assgnment 
kena hantar dan lebih penting Final Exam!, hehehe kena study awal2, ini bukan pesanan untuk korang jer tapi untuk aku sekali, Doakan aku selamat sampai kerumah yea kengkawan.