Aldy Shah On

Dah nak melangkah ke Final tak lama lagi, aku masih ter-kapai2 belajar..belajar.. Entah
mengapa aku punyer study sem nie teruk giler  argh!, maybe  sebab  masuk  kelas  laen
yang dipenuhi mereka yang hipokrit,aku bukan  benci  kelas  tue  tapi  aku  tak  suka
langsung dengan bebrapa orang pompuan yang berperangai entah apa2, berlagak lebih, 

time nak bagik arahan ,cantek punyer..tapi ble diri sendiri perlu buat sesuatu, buruk 
punyer...Aku memang menyampah kalau seseorang tue berlagak pandai, dan yang 
pandai plak sombong gler, mentang2 pandai, sekarang terima padah, tue lar sombong 
nak mamposs lagi dengan lecturer,kan dah kena balasan.. Start ari ni aku akan study dari 

pukul 9 pagi sampai lar 2 pagi, untuk subjek paling aku fokuskan adalah Statistik, sebab 
subjek nie aku punyer PB berada dalam bahaya... So dengan itu aku akan jadi penghuni 
bilik yang setia, in my world, tak sosial dahh pasni, huhu, temporary jer, dalam 2 minggu 
nie jer, lepas nie nak enjoy sakan boleh lar..Thanxx 4 reading, dont be notty2 n gud luck for 
final exam yea...