Aldy Shah On

Pernah tak korang rasa benci, meluat dengan kelas yang korang sekarang nih? Urm..
aku memang merindui kelas aku yang sebelum ni, ceria dan aku  juga  baek  dengan 
semua orang, kami semua saling bertegur sapa, jauh  sekali  dengan kelas aku yang 
sekarang ni, aku bukan tak suka sepenuh hati kat    kelas aku  sekarang, hanya  rasa
kurang senang dan sedih sangat ble aku pikir balik, banyak menda yang aku rasa aku 
tak mampu lakukan dalam  kelas tue  lagi, sekarang  aku hanya  pikir nak    buat yang 
terbaik dalam study aku, apa nak jadik dengan kelas tue lantak pi lah.




Kalau ikutkan hati
memang banyak sangat yang aku tak suke dalam kelas tue tapi, biarlah aku pendam dalam hati, kang tertulis kat sisni ada plak yang tak suka & anti 
aku, tapi ada aku kesah?                                                  


Sekarang aku semakin  membenci  ramai  orang, tak  tahu  kenapa,  sebelum  ni  aku makin  sayang  ramai  orang, bila  aku masuk kelas  tue aku  makin  mengenal erti benci 
pada orang dan juga mula menaruh prasangka buruk kat orang, hah! salah orang tue lar, sebab sorang nie aku mula pandang serong kat kelas aku sekarang ni,tak sabar aku nak kembali ke kelas asal aku tahun depan, moga tercapai, Amin...