Aldy Shah On

Mekasih banyak kepada yang tak jemu2 melawat Aldi Tavians-Expression of Hearth, 
sejak tukar tagline baru ni banyak plak story yang tak dapat di post kan,banyk dowh assgnment,kuiz,test dan macam2 hal lagi larh.Tukar tagline pown sebab banyak plak 
rasanya yg terbuku kat hati ni nak diluahkan, hak3, mula jadi jiwangkah aku? takmau3...
Baik cuba lupakan jiwang2,ada yg lagi penting.


Seminggu lagi aku akan menghadapi Final Exam, so tekanan akan bertambah la,Err..tapi 
dah 2 hari berturut-turut aku and da geng g karok kat K.Landmark,Huish! untuk ilangkan 
tekanan tue, betul...tak caya sudah.Tapi bak kata lecturer aku ditolak dengan tido,makan,
main fesbuk, maka tinggal beberapa hari jer, tak sampai seminggu pown.Ada benar juga 
dan sahih juga kata-kata beliau itu.


Semester ni aku awal2 lagi berazam tinggi tapi nampak gaya nya azam dan cita2 tue jadik angan2 plak, banyak yang tak tercapai, so aku sedang cuba terapkan balik semangat 
belajar dalam diri aku minta2 segalanya akan berjalan lancar dan aku dapat belajar dalam keadaan yang tenang tanpa gangguan persekitaran,contohnya fesbuk, tapi aku tak kan off9 Fesbuk sepanjang nak Final nie.


Aku akan guna Fesbuk untuk berhubung dengan kengkawan laen, dengan ini tak lar rasa 
aku ni duk dalam dunia sendiri jer.Boleh mental kalau aku tak bertegur sapa dengan kengkawan sama ada melalui Fb atau Hp, kita kena terapkan release tension dengan ber comunicate dengan manusia laen,So sesape yg memang suka menyndiri time exam tue 
risau aku tengok korang,depens pada individu.


Maybe aku akan atur atau buat jadual study dan kurangkan layari laman web selain FB,
dan blog ni.kalau laman web untuk dolod lagu tue aku rasa memamg aku akan kurangkan,
takde lagu best nak didownloadkan so far, lagi pown cukup kowt stok lagu yang aku ada 
untuk aku play time nak study. Wah, jangan terkejut aku tak suka suasana sunyi time study, 
tapi tengok r, kadang2 rimas jugak klau bising.


Banyak plak aku duk bebel kat blog ni, tapi aku juga perlukan sokongan korang semua untuk aku buat yang terbaek dalam Final Exam nanti,Doakan aku berjaya dengan gemilang ok..Doakan aku akan dapat jawab soklan yang susah dalam final nanti dengan penuh kesabaran dan tenang jiwa mahupown hati,Aku perlukan sokongan semua coz aku sendiri 
pon risau dalam tenang.Wish me luck!