Aldy Shah On

*Gambar penulis penting untuk tujuan promosi.Kalau tak suka sila shut down laptop anda

Assalamualaikum & salam sejahtera, masa bagi salam nie aku teriingat plak kat cikgu
bahasa Inggeris saya kat sekolah dulu,Huhu, so sweet lorh, okeh! kembali ke dunia
student IPTA, hak23, menulis dengan tekan2 button @ keypad lappy aku yang makin
hari makin berisi hard disk nya, banyak sangat video music korea, i'm k-pop addict ok.

Korang pernah tak baca fikiran orang laen? tak pernah kan? so kalau tetibe orang tak 
nak cakap dengan kamu, makna nya anda ada buat salah larh kat orang tu.Hah! kamu 
buat apa sampai ada yang tak nak cakap dengan kamu wahai Aldi Shah yang sengal 
lagi cute? Hah! cute ker? ahaks, terover plak dalam memuji diri sendiri,Diam larh!

Straight to de point, ada sorang member aku ni, pompuan jantina nyer, masuk sem nie 
dalam pertengahan semester tetibe plak dye tak bertegur sapa dengan Aldi Shah,
(Awak tahu awak siapa dan awak larh yang saya maksudkan) Saya biasa lar dengan 
suka gelak2, happy go lucky ala2 Aldi Tavians tuh, tapi still tak dapat respons dari dia,Huh!

Senang cerita dia ni tak nak kawan dengan saya dah kot, so kat sini ada kata dua dari Aldi Shah yang maybe boleh menguris hati awak, tapi saya still nak tulis, alah, at least i can got publisity and popularity, yang sedia ada tak cukup larh, Hoho, sory, saya memang bengong!
dan kata 2 yg dimaksudkan adalah seperti berikut (gaya cam suami isteri nak cerai kowt!)

Kata Aldi Shah 1 - Awk tak nak kawan dengan saya pown saya tak kesah coz saya 
masih ramai kawan dan peminat2 saya sentiasa menyokong saya dari belakang dan tepi.

Kata Aldi Shah 2 - Saya sayang pada semua kengkawan saya, kalau ada salah silap 
saya mohon maaf yerk, tapi saya rasa saya takde buat salah yang teruk sampai awak 
tak nak cakap dengan saya.

Dengar semua yea, Aldi Shah tak paham dan tak boleh baca fikiran korang yang suka 
atau tak suka kat Aldi yang bengong nih!, so memang saya benci dowh kat kamu yang 
emo tak tentu pasal, apa? ko ingat aku boleh baca fikiran ko ker? (statement ini ditujukan kepada selain pompuan yang dimaksudkan tadi) Hah! kan dah mencarut nieh, Astaga.

Erkk, korang takut ke aku cakap camtu tadi? hak23...Aldi Shah bukan seorang yang emo
tapi happy2 jer, hahaha, jangan larh nilai orang dari segi tinggi atau rendah tone suaranya, sebab saya bukan seorang penyanyi, Dah datang dah penyakit perasan aku  nih, baek larh, sbelum Aldi Shah yang sengal ni banyak mencarut baek sy pergi pilih baju lawa2, ada DATE!

Till then...

Jumpa lagi kengkawan, Muahxx! untuk korang jerk!