Aldy Shah On

Mesti ramai nak taw kan Aldi Shah suka baca paper apa?, majalah apa? Wah! betul ke
ada orang nak taw atau saja jerk Aldi Shah wat statement palsu? Eh, mesti lar ada, kan
ada yang tanya, ''Ko suka baca paper apa?' atau ada gark akan cakap "ko suka baca
paper Utusan?, erkk! sory tak layan paper tuh, aku layan Hmetro dengan Kosmo jerk,
takpun Bharian, Hah! korang ingat Aldi Shah tak baca paper ke? keje on9 jerk! baca lah.

Ada satu berita ni aku baca kat Kosmo, Kalu korang tak berminat takpe, janji aku suka 
baca dan aku nak tulis gark sebagai entry aku,Huhu, betul apa, mama salah tak kesah 
pown saya nak tulis, dye cakap "tulis jangan tak tulis, chayokk2! peace(sambil buat 
gaya peace)" Huish! tipu jerk yang tu, mama saya tak kata ape pown, sorry mum..

Kembali ke Obama, wah gaya macam wartawan tv3, "kita kembali ke studio untuk berita seterusnya" Hak23. merapu plak, tadi dah pasang niat tak nak merapu lebih2 tapi apa 
kan daya ku, hanya merancang, jari jemari lar yang salah, laju plak taip entry sambil ber SMS dengan kekasih hati, tett..(tak boleh lebih2), tapi betul la, aku baca kosmo online td.

Kata kat laman web tue, Obama yang baru jer datang ke Indonesia, lebih tepat Jakarta
atau lebih tepat lagi negara yg sebelah Malaysia tuh, lar, Malaysia yang terbaek tuh!
hah? dah kenal? bagus3.. anda adalah warganegara yang cemerlang, gemilang dan terbilang, tahniah, jap lagi calonkan diri anda dalam  1 Malaysia punyer awards okeh.

Eh! dari tadi aku duk carut apa? ok, meh nak story fakta plak, kali ni seyes! kata kat
laman web tue Obama bagi salam depan wartawan masa lawatan beliau untuk
meningkatkan hubugan keselamatan dan perdagangan dengan indonesia,Obama 
sempat mengimbas kemajuan di Indonesia dengan menyatakan semasa beliau kecil, 

cuma terdapat sebuah bangunan yang tinggi tetapi kini bilangannya semakin bertambah.
Beliau turut menyentuh mengenai hubungan perdagangan antara Indonesia dan 
Amerika Syarikat, pelaburan serta kerjasama bilateral termasuk dalam bidang 
ekonomi atau sosial. Kalau nak tahu Jakarta adalah tempat tinggal Obama semasa 
 zaman kanak-kanak pada 1960-an.



Persoalan Aldi Shah:
1. Obama Islam ker? compius sampai sekarang nih
2. Kenapa tempoh lawatan dipendekkan sebab Gunung berapi Merapi?
3.Teringin ke Indonesia, ada yang nak ikut? (Errk, yang ni bukan persoalan, Hehe)


Till Then...


Jumpa lagik (^_^)