Aldy Shah On

Salam shopping sume! hujung minggu ramai kan g kuar tgok wayang, shopping & macam2
hal larh, maklum lar remaja..wah! tetibe rasa aku ni dah penhujung zaman remaja, Hello...im
still youth ok! saja buat ayat cam org dah matang, tapi hakikatnya cam budak2 lagik nih, tapi
saya tak kencing malam yea,hahaha aku update blog lewat malam selepas g shopping kat

Pusat Bandar berdekatan ngn rumah family aku, well shoping memalam jer r coz siangnya
tme rehat & keje @ Li (Latihan Industry) matlamat utama nk g beli baju baru, urm..baju
kemeja utk dipakai kat tempat keje, tapi before shoping baju g skat watson dulu, beli
perfume baru, berhabis kat watson sambil dengan bangga hulurkan membership card kat
kaunter time nk byr!, bengong la plak, perasan tul Aldy Shah ni kan3? dpt agak dh ko nk ckp
apew, kesah? tak kowt..

Aldy Shah ajak adik pompuan g pilih baju, time ni kan sebuk jer dengan sale sana sini,
paling kurang buat sale ada less 20%, kira berbaloi dan memang dinanti2kan oleh saya!
sempat pilih 2 helai baju lar, kira habis banyak kowt, tak leyh dedahkan harga keseluruhan,
nnti kata nak menunjuk2 plak kan? memang pown, kesah? eh! mesti r kena kesah sebb
banyak kowt berhabis beli baju jer, huh!

Baju kemeja mmg banyak yg stailo beb! tapi korang taw saiz dye apew? L tak pown M,
yg M plak saiz dye ada yg besar cam L, aku tak taw lar ikut standard negara mana,slalunya
aku tanya ada saiz S tak? pastu mesti sales gurl tue akan jawab blik, tak nk try M dulu
ker? eh! aku ni besar er? huhu, tgok kecik jer, tak taw lar kot2 aku nie rabun.. well aku cari
lama gark sbb nk beli saiz s gark, finally aku dapat 2 helai, huh! nasib baek tak berpeluh,

Tapi klau ikutkan saiz M pon ok gark utk badan aku yg makin hari makin chubby nih,
maklum r makan jer keje, bersenam malas, nnti boroi perut tue kan baru taw! tapi itu larh,
saiz M kadang2 buat aku nampak besar, padahal kurus jer, nampak tulang lagik,haha,
kutuk diri sendiri takpe kowt, janji tak kutuk org laen, hehe

P/S: Ni yg mula nk buat jenama pakaian sendrik nih, susah sgt nk cari yg sesuai ngn badan, patung pakai nampak elok jer, kurus sgt ker aku nie? huh!