Aldy Shah On

Alohai kengkawan blogger yang masih rancak dan sibuk dengan
blogwalking untuk belog masing2...Hari ini mungkin Aldy Shah agak 
kurang sihat sikit selepas melalui kesakitan yang mengejut seawal 7.00AM,
hah! tertanya2 yea? actually takde la sakit yang kritikal, cuma ada kaitan
dengan sistem penghadaman, huhu, cam docter plak ayat aku,

Hari nie dapat sakit perut yang teramat sakit,bukan berterusan, cuma datang jap
then ok, then datang balik, sekali sakit tu datang memang perit sampai
kuar air mata kowt! tak pasal2 aku nangis plak, so far dah baek dah
perut aku nih! dan masih tertanya2 apa puncanya sakit perut aku nih, nak kata
salah makan  or tak makan,tak kan lah,sebab before and after sakit perut tu
Aldy Shah mmg mkan,betul..tak tipu pown..

Ble sakit perut teruk camni teringat plak kisah 3 tahun lepas,
or maybe 4 tahun lepas, grrr..kurang ingat lah! faktor usia! tapi
memang pada 3 or 4 tahun lepas atau sewaktu dengannya Aldy Shah pernah
diserang gastrik yang agak teruk juga sampai mengelupur cam orang kna sawan!
tapi itu dulu, masa kureng pengetahuan dan kesedaran, maklum lar time
tue jarang makan, nk kata takde makann tak jugak, entah! time tue malas
nk mkn, satu penyakit tuh! hahaha.

Itu kisah 3-4 tahun lepas, hah! exklusif untuk korang Aldy Shah bongkarkan,
time tue terpaksa melalui rawtan yang menyakitkan dan
membosankan serta makan masa yang lama, now Alhamdulillah segalanya dah ok,
tapi itu lar, orang kata sesuatu yang ilang akan kembali pulang!
wah! camtu pon boleh? pape jela...

Sebagai manusia yg mmg ske makan, memang dah lama tak gastrik,
time dtg Kedah untuk study kat PTSB pon ada bawak ubat gastrik,
sampai kesudah tak pernah makan pon ubat tue sebab
mmg tak pernah dpt gastrik, Hri nie jer tetibe terfikir pasal gastrik sebab
sakit melampau petang tadik, nasib baek lah segalanya dah berakhir,
maybe silap makan or termakan makanan yang basi, tapi makann yg basi takde kot,

Apapun sekarang perut saya sihat, huhu,tanpa ambil sebarang ubat plak tue,
aneh kan? maybe memang betul aku silap makan,
Ok, sakit itu telah pergi tanpa disedari...Pesanan saya,
jagalah kesihatan anda, sihat sepanjang hayat, wah! pandai jer aku pesan kat orang, ok...pesanan ini juga untuk Aldy Shah...



Senyum...
Ketawa...
Aucakk!..Bye3...