Aldy Shah On

Hello...dalam duk rancak menaip entry blog dah dapat taw ada blogger yang 
sudah update story nie.tapi korang tak baca lagik kot blog dye sebab 
belog beliau tak femes sangat,hahaha,Jahat tul aku! actually
line tenet slow ditambah lagik sedang mengumpul maklumat untuk 
melaporkan yang terbaek untuk belog ni,jadik agak lambat sikit Aldy Shah 
update yerk.Hah! bingung dan masih blurr? takpe2, baca perenggan kedua yerk.

Semalam dilaporkan kecoh kat Kamsis tempat aku study,
pandai2 lar korang carik klau nak tahu aku study kat ne, atas faktor2 tertentu 
Aldy Shah tidak boleh mention kan nama tempat tersebut,ada berlaku kes 
yang aku sendrik terkejut sambil buat mimik muka kartun kat atas tuh!,
sowie..mimik muka aku yang sebenar tidak dapat dirakamkan sebab ia 
berlaku sepintas kilat, eh! silap2..sepantas kilat..ha..baru betul.

Khabarnya semalam berlaku kes seorang pelajar mengelar leher seorang
student Jabatan Perdagangan di Asrama yg juga dikenali sebagai Kamsis,
apa yang dapat aku storykan ialah beberapa versi yang aku dengar 
dan baca dari pelbagai sumber,disebabkan aku tidak berada berdekatan dengan 
tempat kejadian,so aku hanya mengetahui melalui maklumat yg diberikan jer..

Kes melibatkan 3 orang, dua orang perempuan, seorang lelaki,mamat ni
berbangsa india,mengikut sumber kedua2 perempuan tadi adalah
adik beradik,yang akaknya sem 6 dan adiknya sem 3.Mamat india nih sem 3,
ikut sumber lagi perempuan yg sem 3 tue bercinta dengan mamat india
dan mendapat tentangan dari si kakak yg sem 6,kakak beritahu kat family.

Mamat india ni kelar leher kakak pompuan tu sebab dihalang bercinta,
tapi ada banyak versi yang mengatakan pompuan tue dikelar kat 
Jabatan Perdagangan dan berlari meminta tolong kat Kamsis,dalam satu sumber 
laen plak mengatakan si adek tadi mengelar leher kakaknya ketika
berlaku pertengkaran,setakat ni dulu dapat Aldy Shah laporkan,story full akan 
menyusul esok selepas mendapat story dari sumber yg lebih dipercayai.

P/S: Sudah jadik tabiat Aldy Shah merepek berjela2 sebelum gtaw story yg sebenar.


Senyum...
Ketawa...
Aucakk!..Bye3...