Aldy Shah On

Tavians back!! apa yang aku nak story yea.aku nak kongsikan dengan semua tentang seorang wanita. aku minat dengan lagunya yg berjudul Dan Sebenarnya.Bila mum aku dengar lagu nie dia cakap macam orang tengah baca buku,hehehe...Sebenarya first time aku dengar lagu nie,biasa jer,bila banyak kali aku dengar tu mulalah aku suka,tapi mase tu aku tak tau saper yang nyayi lagu tu.masa aku tau nama penyayi tu yuna baru la aku terfikir eh saper ek.rupanya yuna nie seorang penyayi indie,lagu Dan Sebenarya ada kat lamn myspace dia la.sejak kebelakangan ini banyak pulak lagu indie yang best yer,ok aku nak share pada semu maner tau ada yang belum kenal lagi ngn yuna nie atau tak tau banyak pasal dia ok naman yuna yang sebenarya ialah
.
Yunalis Zarai dan di mempunyai ijazah sarjana Muda Undang-undang kat uitm Shah Alam,yun nie juga seorang pemalu,erk yeker??? ok tu jer aku tau,yang len2 semua dah tau kan?.ok. chau.