Aldy Shah On

ASSALAMUALIKUM...
Dalam beberapa hari ini banyak perkara yang berlaku,
first aku tak boleh nak connecting internet , aku ingatkan
masalah wifi kat cini,tapi rupenyer laptop aku yang problem.
pastu aku tak sempat nak inform yang aku cuti sejak hari
rabu yang lepas ( 5 ogos),pagi nie aku baru jer sampai pada
pukul 4 pagi.Mesti ada yang leh agak kenapa aku cuti,H1N1
lah puncanyer aku cuti..aku tak dapat maklumat yang tepat
sama ada betul atau tidak student kat cini kena atau hanya
suspect dan berapa orang yang kena selsema nie,so..aku
tak boleh ler memandai reka cerita.Apapun sama2 kita doakan
agar kita terhindar dari terkena virus nie ok??, Sepanjang cuti
aku cuba memanfaatkan masa cuti aku dengan melakukan benda2
yang berfaedah.Tapi takut gak sebab balik jer ari rabu tu,keesokkan
harinya aku terus ker hospital untuk buat pemeriksaan sebab aku
ada alami batuk2,nak tau apa yang aku dapat?..Vitamin C,panadol
dan ubat batuk jer..tapi alhamdulillah..yang agak aku terkilan sebab
kene tunggu lame baru la dapat buat pemeriksaan.Kena asingkan pulaktu,
ish3..Kesian kat aku kan??Oklah aku nak prepare entry baru tentang H1N1.
AVIOSSS...