Aldy Shah On


Enth kenapa aku nak entry pasal
orang len kat blog aku ni plak,
sejak akhir2 nie banyak plak
menda yang aku tak puas ati ngan
orang len,tak tau knape.Aku nie
bukan pandai sangat komplen
pasal orang n kritik orang,nak
bagi nasihat pun tak bleh lebih2.
kan merapu mende len lak.hehe
(rendah diri cikit...) nie aku
nak komplen n mengadu kat blog
aku..tak kisah ler saper bace...
aku harap sangat kat sesaper yg
cibuk nak ngumpat kat orang len tu...
agak2 la wei...menda nie tak terjadi
kat aku tapi cian kan kat orang tu...
sambil dia layan orang len ngan bek,
tetibe terdengar orang yang baik kat
depan dia mengumpat n mengata dia...
kalau aku cool jerr..(cya tak?) sedih
dia tau...jangan la wat macam nie...
kalau yer pun nak tegur tapi tak tau
cara at least bg tau melalui msg ker
atau call dia...nie tak dah tau tak
suker apa yang dia buat,bila dia tanyer,
cakap ok jer...konon nyer nak ambik ati...
tapi mesti dia lebih sakit ati bile tau
orang yang suke cara dia rupernyer tak suke
langsung malah menyampah dengan cara dia.
fuhh!!! tak gune punyer orang.aisey emosi
lak aku nie.tak pe lah.sebelum terbakar
blog nie sebab emosi berlebihan aku,baik
aku dengan rela ati nyer berambussss...

P/S: Makna belon tu bagi aku,setiap orang punyer perasaan,gembira,tapi bile datang sesuatu yang mengugat perasaan tu...hancusss..mcm belon gak.kih3..merapu jerk.