Aldy Shah On

Salam buat semua Follower aldi tavians,mulai sekarang blog nie berubah dari segi background dan jugak pengisian..kira nak berhijrah kearah yang lebih baik la...sebelum nie aku jarang sekali upadate blog nie dengan rutin sebab aku tengah explore macam mana nak add link tab,tapi akhirnya tak reti2 jugak,mungkin template blog aku yang sebelum nie agar sukar sikit di edit,yang nie pun makan masa lama gark untuk aku edit dan bagi HTML dia sesuai dengan blog aku,Fuhh...susah siott...nasib bek aku nie penyabar orangnya...jadi dengan berkat kesabaran aku tu..maka ciap sudah la blog aku yang tidak seberapa nie...lagi masalah yang perlu aku settle kan ialah aku perlu masukkan kembali widget kat blog nie yang ilang mase aku upload template baru..meskipun aku dah buat BACKUP tapi tetap tak berjaya diselamatkan aku punyer wiget tu sumer...isk5,sedih jugak dibuatnyer...tapi aku cube adjust widget yang baru...ok,pasal pengisian blog nie,aku dah tetapkan aku akan cube perbanyakkan lagi story2 yang menarik..tak semestinya pasal aku jer,tentang sekeliling aku,tempat meluahkan persaan tak puas ati kat sesape ke atau aku akan tulis apa yang aku pikir patut aku tulis lar...sebelum nie kan aku asyk story menda yang hepi je..tak best jugak bila yang cedih di anak tirikan dari disiarkan kat blog nie.he3...Nampak menipu orang lak klau ckp tak ada menda yang cedih kat dunia nie kan?..bohong semata-mata...dah panjang lebar dah entry aku.SEKIAN...