Aldy Shah On

Beberapa jam yg lepas mama aku call,
Rupernyer rumah aku dah dilanda banjir,macam thun2 sblum nie...
tapi mcm biasr ler tak ler truk sangat smpai air msuk 
dlm rumah..Kat jerteh lak air dah naik sampai kat Pasir Akar.
(Pasir Akar nama tmpt yer.he3) Aku tak da gmbr2 

banjir yg terkini,jadi aku upload gmbr thun lepas punyer
tak kesah ler sbb gmbr2 banjir thun lepas kat
sekitar rumah aku blum aku tunjukkan kat sesape.
bayangkan banjir thun lps yg paling besar pernah aku  tgok kat 
sekitar rumah aku,kat bandar dan kat TV .
Ish3..Sume nie Dugaan yg diturunkn oleh yg Esa.



Aku tak da story yg panjang untuk ditulis,kn panjg2 kan
mereben plak.hahaha..(mereben ayat org kedah k)
Namun aku bersyukur sbb rumah aku selamat dari banjir
yang besar,sekadar jadi laluan air jer..jadi air tak bertakung 
atau dalam sangat lah..Nak main air pown bleh itupun lau
sanggup mandi air banjir yang kotor..Uwweerkkk...

>>Bile main air banjir mesti kulit gatal2.Ape tandannya? Sendiri fikir lar...