Aldy Shah On


 Hari nie first day perjumpaan Kelab & Persatuan
 Sem 2...Hampir sume kelab kot yg ada perjumpaan 
 sbb minggu lepas takde,Polibriged Sem 1 pown 
 td aku nampak dah start ngn kawad kaki kat dataran
 tempat keta jabatan Perdagangan. :)

 Wokey skunk aku nk story pasal kelab Komputer.
 Sbb aku join Kelab nie untuk KOKO Sem 2.
 First aku tak ingat kul berapa aku sampai kat Jabatan
 Elektrik sbb sblum tue aku tlong member aku atr barng
 kat jbtn tue gark,& then kelam kabut gark cari makmal ECAD.

 Mula2 tue rasa nak marah gark ler sbb member aku
 tue tak ingat brg tue nk d antr kat saper,lamer bru dapat ingat
 tp ble call,letcrer tue tak dew...maybe kuar atau ada klass kot.
 Nasib bek ada gark letcrer yg tanya & then tlog kitaorg,
 Puan tue sruh taruk kat 1 tempat dlm ofiss.

 And then kita org g kat makmal komputer Jabatn Eletrik,
 nasib bek sng nak cari makmal tue kat ne..law tak x g 
 perjumpaan dah.Nasib bek walaupown lmbt cikit tapi
 Blum start lagi..Fuhh!!! Penat.Nasib bek bilik econ,kuang3...
 Lepas aku & member aku sampai bru  ler perjumpaan start.

 Time lantik Pengerusi ngan AJK plak...tak pasal2 aku terpilih
 untuk Naib Bendahari...Aku ngn sorg mamat nie tercalon
 and then undian dibuat,Lepas tue..Ehem2..teka sendrik lah yea,
 Ape pown aku dah dapat jawatan tue So aku akn try jalankan
 tugas yg diberi sbb ini melibatkan undian ramai org.Amanah.

 Yang dapat jwatan bendahari tue plak Perempuan,sekelas 
 ngn aku,So..tak kekok ler bile nak buat keje nanti..
 InsyaALLAH kami akan lakukan tugas ngn baik untuk sem nie.
 Itu jew untuk perjumpaan kali nie,sbb first day kan..Ice breaking
 pown ada td,best dowh..well aku akn story lg next time!