Aldy Shah On


 Sungguh luar biase thun nie sbb bermula dengan ari jumaat,
 pastu thun nie akan jd tahun pling sibuk bg aku sbb  aku kne 
 settlekan banyak benda yg blum settle thun lepas,tambh lagi
 aku bakal berdepan dengan liku-liku yg sukar dan pedih.

 Oleh itu aku akan pastikan aku kuat smgat dlm menghadapi
 segala rintangan yg bakal mendatang.Awal2 thun lg aku dah 
 get ready utk datang poli sbb terlibat dlm MSK (Minggu Suai
 Kenal) pelajar baru,Boleh dikatakn best la jugak.

 Untuk MSK nie aku akan story kmudian dlm entry yg len,aku
 nk ucapkan trima kasih bebnyak kpd sume kengkawan yang
 datang rumah time cuti ari tue...sory bbyk sbb aku tak dapat
 pergi rumah korang..buzy memanjang...

 Lagi satu aku nak gtaw yg aku akan update blog nie ngn lebih
 lebih teratur dan efisyen sbb blog nie still jd blog official untuk
 tahun nie..sbb nyer dah ramai tahu blog nie  & rating pelawat 
 thun lepas sangat tinggi dan memberangsangkan,oleh itu aku
 akan trus blogging selagi mampu untuk 2010.

 Aku telah buat keputusan untuk terus still berada dalam dunia
 blogging nie sbb banyak lg yg blum aku explore pasal beblog
 oleh itu aku akn trus menulis,menulis & menulis.MUKTAMAD.
 Well..i'm back!! even aku tak pernah tinggalkn blog nie tapi aku 
 still nk ckp yg aku dah kembali dgn transformasi yg luar biasa!