Aldy Shah On

Kata orang bumi mana tak ditimpa hujan, suami isteri mana yang tak pernah bergaduh, apatah lagi sahabat, urm agak lama nak bercerita tetapi ada jer halangan, bulan ramadan tahun ni ada lah yang cukup bermakna bagi aku, apatah lagi nak menjelang raya, my ex-friends, opps takleyh


sebut x dah, huhu, dia dengan ikhlas hati memohon maaf dengan aku, mesti korang nak tahu kenapa aku gaduh atau putus kawan degan dye kan? tak nak taw blah r.. takpe2 stay kat situ, sabar lar dulu, stay read this story until end ok. honestly aku tak pernah ada niat nak sakitkan


hati dye dengan sengaja atau tak.Dan sampai sekarang aku masih tak tahu kenapa kitaorang putus kawan, bagi aku ble aku ada kawan aku tak akan putuskan ikatan persahabatan tanpa sebab, maybe dye ada reasonnya kenapa tetiba berubah hati cam sampai tahap tak nak


kawan dengan aku.Yang aku dengar2, ni aku dengar2 jer tak tahu betul ke tak, punca  nya orang ketiga, Wah! cam kapel mapel lak wujudnya orang ketiga yang menyebabkan rumah tangga runtuh, haha blah lar Aldy oi...Poyo jer...Apa pon tak mau lar aku duk ungkit mengungkit apa


yang telah terjadik, kepada oarang yang dimaksudkan tu, tak yah larh pikir sesangat apa orang kata, sometime ble kita @ aku bergurau senda ada yang mendengar dan salah tafsir, maka dia dengan rajin nya tambah garam tambah gula dan yang lebih penting tambah MSG (MenghaSut


tahap Gaban) supaya story yang disampai kan lebih menarik, makan mulut yang jahat tue akan lebih kita percaya dari sahabat sendiri.Maybe sometime kenkawan ada mengata kat belakang tapi biasa lar manusia, maybe mengata tanpa niat untuk shoot jahat kat kita.orang lain dengar


tak sama dengar kita dengar, but aku happy coz takda dah yang benci aku terang terangan, yang benci senyap ada ke? maybe... tak semua orang akan suka attitude kita, walaupon aku sebaik mungkin jadi baek, tapi orang still tak ske nak buat camna, huhu, so far tak jumpa lagi..


ada yang nak buat pengakuan ke? well semoga ikatan persahabatan aku dengan kawan2 semua akan kekal dan tak ada lagi masalah,kalau ada pown tak larh sampai putus sahabat,
coz aku mmg sayang sume sahabat aku, tanks 4 being my fwen to all my friends, luv u eva