Aldy Shah On

Salam semua...dah lama aldi tak update blog ini...seperti yang diketahui..kalau tak tau..buat2 tau jer,
aku ada nak story tentang msk atau nama penuhnyer MINGGU SUAIKENAL kat
Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah,Kulim.Sepatunyer aku cerita awal lag..tapi sebab nak cari
gambar yang menarik,sekarang nie pun tak jumper lagi.so..aku story tanpa gambar jer.laman
web ptsb pun tak boleh masuk mase aku tulis story nie.
ok,minggu suaikenal mula pada 6 julai hingga 9 julai.banyak betul aktiviti yang terrrrpaksaaaa
aku ikuti.ala...kejap jer...nasib baik tak sampai sebulan.kalau msk tu sebulan..alamtnyer...
ASTAGA...biar aku simpan dalam hati jer.chewahh...baiklah nak tau apa aktiviti masa msk??
tak nak tau pun aku tetap nak story gak,
antara aktiviti yang dijalankan, adalah seperti dibawah..(skema laa..pulak,heee):
1.Taklimat intergriti nasional atau singkatanyer (PIN)
taklimat nie disampaikan oleh ust wan mohd fisol bin wan min
taklimat nie best gak ler...
2.Taklimat bantuan kewangan dan disiplin
yang nie tak der komen sebab memang satu taklimat yang penting.
3.taklimat kaunseling bersama pegawai kaunseling ptsb
4.Senam robik
huhu...dah lamer aku tak senam robik..boleh lar kuarkan peluh sekali seumur hidup.hehehehehe...
5.Taklimat anti dadah
errrm...pasal dadah lar...hehehe...
6.Taklimat peperiksaan oleh pegawai peperiksaan.
7.Kuliah subuh
yang nie macam biaser lar,solat subuh,dan ada lar..kuliah subuh..ada gark ngantuk kadang2 tu...
8.Program satu malaysia
yang nie tentang malaysia lar..malas lar aku nak story..tak kan tak tau aper itu satu malysia,kalau tak tau,sah bukan rakyat malaysia.hahahaha...
9.Wacana ilmu
ha...yang nie adalah aktiviti yang paling aku suka..bukan aku jer kot.sebab nie yang paling best sekali..
wacana ilmu nie macam program talk show kat tv tue...tajuk talk show tue adalah AKU DIBIUS CINTA.haaa...best tak tajuk nie?? program nie dirakam kan dan disiarkan secara langsung.tapi bukan kat tv....kat dewan muadzam jer...hi kikiki...
10.Ha..dah sampai 10 dah pun,macam biasar...sukan & riadah
11.Taklimat asrama
12.Qiamullai
Sebenarya banyak lagi aktiviti n program yang aku lakukan n sertai tapi cukup yang nie kot,sebab mesti boring kan orang yang bace..orang yang menulis nie pun tak banyak sangat idea tentang msk nie..tapi msk nie kira berst gark r...anda boring?? ok tak per.jumper lagi..