Aldy Shah On

ASSALAMUALAIKUM...pada 19 ogos iaitu hari rabu yang lepas telah diadakan majlis Ihya' Ramadhan 1430 sempena menyambut bulan ramadhan 2009.Tujuaan nya untuk menjadikan bulan ramadan pada tahun ini khususnya di PTSB sentiasa dipenuhi dengan program yang berfaedah.Banyak program yang menarik telah dirangcang dari hari pertama ramadan sehingga 16 september depan ( 10 hrbulan aku cuti raya)
Gambar kat atas penolong pengarah 2 berucap merasmikan Ihya' ramadan 2009.Majlis ini diadakan di Pusat Islam PTSB.Untuk pengetahuan semua Ihya' Ramadhan nie dapat diadakan dengan cemerlangnya kerana gabungan tiga penganjur gergasi (Gergasi ker...) iaitu PRS-Pembimbing Rakan Siswa (persatuan yang aku sertai) , RAPI-Rakan Pusat Islam,dan juga Jawatankuasa Penghuni Kamsis (JPK)Gambar kat atas bacaan Al-Quran diperdengarkan sebelum Ihya' ramadan dirasmikan.
Bacaan ayat suci Al-Quran serta maksudnyer sekali..aku lupe dah surah apa yang dorang perdengarkan.

Dan gambar kat atas pula adalah antara tetamu VIP yang dijemput khas untuk hadir dan merasmikan majlis pada hari tersebut.

Yang nie gambar candid,tak termasuk dalam atucara majlis yer...yang nie selepas acara majlis berakhir,disebabkan aku adalah ahli jawatankuasa@ AJK sempena ramadan kat pusat islam jadi kena lah kemas apa yang patut..tapi aku tau ambik gambar jer yang banyak nyer..tapi aku wat keje jugak ok...he3...jangan kutuk aku..AWAS!!
Tapi aku tak tau la..apa la dorang nie...ntah apa yang dorang buat tu yer..

Gambar kat atas tu pulak diaorang sedang register untuk sertai Tadarus Al-Quran
akhir sekali selamat berpuasa semua..

Jangan lupa Renew Lesen Mulut
Servis kan Hati
Kawal
Kadar Pencemaran Mata
& Telinga,Peliharalah Enjin Perut,
Tax Minda dan Cukai Kesabaran
SELAMAT MENYAMBUT BULAN
RAMADHAN AL-MUBARAK...