Aldy Shah On

SMEKOM...tuuuu...diaaa...dah lama aku tak update blog nie coz busy cikit dalam minggu nie,al-maklum lah cuti dah dekat..lusa@hari khamis aku akan balik terengganu...isk3 sayu dan berat hati nak tinggalkan PTSB..(kuang3...ngada2 plok aku,)
oklah sebenarya aku nak story menda len...aku nak story pasal aktiviti masak bubur lambok yang diadakan pada minggu sebelum minggu dan sebelum minggu lepas (berapa banyak minggu daa...) aku lupa siott nak story kat blog nie coz ada banyak aktiviti yang aku join.ok aku citer cikit2 pasal program bubur lambok tu ok...
















Nie dorang tengah prepare bahan2 nak buat bubur lambok..ramai siott yang tolong siapkan bahan2 nie...rajin kan dorang nie...biasa ler student2 terutama junior rajin2 belake....he3 perasan la plok aku nie...

















Kacau bang...yang nie bubur lambok baru dijerang.(eh betul keer ayat aku nie)
mula2 memeng ler nampak macam tu...tapi kalau korang tengok live bubur lambok yang belum masak silap aribulan telan air liur....bagi yang pose ler...oppsss...















disebabkan aku nak express story menda len aku just trus story pasal bubur lambok yang sudah masak..niieee dorang sedang bunggkus dalam plastik untuk diberikan secara percuma kepada student...panas siott...tapi dorang ni sempoi jer..walaupun bubur lambok tu panas..cayalah..

















Amboi2...berposing la plak...takper2 be cool...nasib baik tak tumpah bubur lmbok tu...
mesti akak kat belakang tu heran tengok kitaorang sedang bergambar-gambaran..ha2 tuuu..dia..ayat baru..

















Yang nie dah lupa dorang wat apa...masak bihun kot...haha macam mana aktiviti masak bubur lambok bleh jadi aktiviti masak bihun.tak tau2...no comment....

















Yang nie bubur yang sudah siap diproses..maksud aku yang sudah siap dibungkus...
seterus nya bahagian aku untuk agihkan bubur lambok nie kat student laki...(teringin agihkan kat student perempuan...tapi tak lehh...gatai lorrr plok.)

















Kerja2 membungkus














kacau....kacau...kacau...










Eh apesal gambar nie kat bawah plak?..hehehehe salah susun la plok.takper at least aku tak lupa nak story yang nie waktu air mula2 dijerang kat atas dapur...oklah aku dan ngantuk...lepas nie aku akn story lagi tentang aktiviti yang aku join katPTSB nie...bye...