Aldy Shah On

Masih belum terlambat untuk aku mengucapkan selamat hari raya aildilfitri kat semua
yang melawat blog nie...kat family aku terutama nya ma,abah,kak long,bang ngah,nick,
kie,kak chik,dan dik amal...kat semua kengkawan aku yang pernah belajar di ting 5 LK terutamanya Lokman,Zamri,Zuraidah,Zareqh,Zaleha,Yusry,I-syah,Ada,Rodiah,Lienna,
Lina,Kak Pah,Fatin,Ema,Izza,Asma,Ain,selain tu aku nak pohon kemaafan juga kepada
kwn yang len,yang tidak dilupakan iaitu Zulfadli,Amirul,dan Kimi.Terima kasih kepada
yang datang beraya kat rumah aku...

Aku juga menyusun sepuluh jari (aku tak main mercun.jari cukup bilangan.huhuhuhu)
memohon keampunan juga buat semua member2 baru aku kat PTSB...Terutamanya
kat semua budak2 DPR 1B,Ahli jawatankuasa penghuni kamsis,ajk-ajk RAPI, semua
ahli PRS,kepada hafizudin,rashid,firdaus SP,firdaus klntn sory bebanyak geng kalau aku
ada buat salah dan silap,raya nie 0-0 ok??