Aldy Shah On


Aku buka laptop pastu bukak my document,dan terjumpa lah gambar2 keluargaku,yang nie lak gambar yang aku ambik dari kamera digital olympus baru kak long aku masa balik cuti raya ari tu..tu la yang last aku balik rumah..biler tengok gambar nie jeles pun ada gark sebab masa nie aku tak ada.Ooo..dorg holiday tak ajak aku yea...(ha3)Urm...tak pe2,aku tak kisah,aku bleh holiday n jalan2 kat kulim..(ayat org merajuk)Ish macam budak kecik plak.Tapi aku mmg rindu family aku,lame tak jumpa,ma aku pun dah call tanya bila cuti..entah aku pown serba salah plak nak cakap apa,sebab sem 1 akan ada Study Week tak lama lg..aku pown tak sure kitorag (Sem 1 Shj) bleh balik ke tak.

Bile tengok gambr2 kat my document tu makin rindu lak kat dorang nie...Rindu serindunya Siott...Isk3...tak nangis...cedih jer...jeles betul ngan sape yang balik rie nie...rumah dorang punyer la dekat,dah la bleh balik tiap2 minggu lak tu,Aku pun teringin gak balik ujung minggu nie...tapi tu lah, pi mai pi mai 12 jam kat dalam perut bas,maknanya balik petang khamis sampai pg jumaat dan kne bertolak malam gak la pada hari jumaat sbb kne sampai kat poli ari sabtu sebelum kul 7...hahahaha...sampai rumah sempat salam ngn ma n abah jer...kuang3.Baik tak yah balik...

Harap2 study Week nie aku bleh balik...Bleh la jugak melepaskan rindu kat adik2,Ma Dan abah.Kmungkinan besar aku aku akan balik cuti seminggu masa raya aji nanti...Bleh la melantak daging byk2...Ada Ker?? Wait and see...