Aldy Shah On


Apa yang spesel ngn bulan nov?.Bagi aku bulan november adalah bulan yg agak spesel jugak,aku nak imbau balik nov 2007,pada masa tu aku first time sign up kat FS,dan selepas itu,tak ada akaun FS yg kedua dan ketiga atau sebagainya.Mmg kekal yg tue sampai ler ari nie...Thun nie genap 2 thun rupernyer profile FS kat dunia maya nie,tak perasan la plak dah 2 thun...Apa yg ada kat FS aku skrg yg sama ngn 2 thun lepas yer?? rasanya dah takda,maksud aku profile aku dah byk sgt prubhan,mengikut peredaran  masa.kalau wat ayat karangan bahasa melayu.he3


 Thun nie aku paling aktif on9,jadi spesel cikit,meraikan 2 thun bersama FS,Segala kenangan indah akan terpahat di hati.Kerana disini lah aku dapat jumpa balik kengkawan lama dan dapat kwn kawan baru.Urmm klau tengok total kawan aku skrg mmg cikit jer 33 org kawan jer..tapi sumer tu aku knl..Seblum nie aku tak add org sebarangan,namun aku dah tukar prinsip cikit,aku approve sesiapa sajer,aku pown dah add byk org yg tak dikenali..Well berkawan biar beribu kan...Jadi sesaper yg nak add aku silakan.dan aku ingat nak add sume student PTSB yg aku knl.hah..bru gempak cikit...


So sesaper yg blum add aku silakan add ok...aku akn approve sesaper jer...Sebelum bulan nov berlalu aku akn add 2 orang setiap hari,Sempena 2 thun aku kat FS.(Perh..nape aku rasa ayat aku mcm buat karangan jerk)Aku rasa nie jer yg aku nak taip.Seblum aku merapu@mereben (bahasa kedah lagi.ha6) tak tentu pasl baik aku blah dulu...Terima kasih krn sudi membaca karangn aku yg tak seberapa nie.(Agak2 dapat berapa markah yer??)Ahakss...


('_') Baik buat karangan drp dok berangan-angan