Aldy Shah On


 Pikir punyer pikir dan setelah termenung sejenak 
 baru aku perasan yg aku tak update lag story 
 pasal PRS.Urmm..patut ler aku luper nk update 
 sbb tak banyak aktiviti yg dijalankn.Yg best nyer
 kat perjumpaan mingguan nie aku jd photographer 
 taw...hahahaha...bangga siott...Apa yg nak dibanggakan? 
 Ntah..bangga ler sbb aku diberi kepercayaan
 utk snap picture masa perjumpaan nie...Best la 
 jugak sbb nie first time snap picture ngn kamera 
 ala2 cameraman dalam surat khbr.Hik3...
 Itu bab aku yg dilantik jd photograper tak rasmi 
 pada perjumpaan tu...Skrg ke story yg agak penting...
                 
                  Perjumpaan PRS
                     09/11/2009
 .....................Selami diri ......................
 "Apa Yg Anda Lihat,Dengar Dan Rasa"
 

 Untuk minggu nie aku highlight aktiviti yg sempat 
 aku turut serta jer sbb aku tak sempat catat byk 
 sangat,yela..akukan  kne snap picture owg... 
 Aktiviti yg best sekali ialah semua perlu menonton 
 video yg dipaparkan dan senaraikan  keburukkan 
 serta kelebihan video tu...sumenya iklan,byk dari 
 iklan petronas dan jugak sempena hari kemerdekaan..
 Abang faiz akan memilih seorg atau 2 
 untuk menerangkan apa kebaikkan iklan tu 
 serta maksud dalam n keburukkan iklan tu..
 Kira apa moral yg ada dalam iklan tue ler...
 baik dan burukkan nyer....Selain tue abg faiz 
 ada wat presentation pasal produk CKM 500.Tue jer 
 story psl PRS,miggu depan ada lagi dan lepas tu 
 nanti ada plak majlis penting PRS sblum aku balik cuti.