Aldy Shah On

Minggu nie tak ada apa yang istimewa pown..sebab nya byk asingnment yg perlu aku bereskan,Semalam plak baru pergi bank,dah seminggu lebih aku tunggu peluang mcm semalam,apa dia?? he3 dah lama aku tunggu peluang untuk ke bank lar...kih3 sebab nya kad bank aku kene block,mungkin aku tersilap masukkan no pin kot,tu yang kene block tu...Apepun sume dah beres..untuk ujung minggu nie aku rasa perlu ciapkan mini project,tapi tu ler..ntah kemana menghilang aku punyer group member..Hari nie jer aku tak da mood nak basuh Pakaian..Hujan renyai...Ish3..Nasib..nasib...
Arie nie jugak blog aku dah pown bertukar...Taadaa...hik3..Ini aku buat semalam..Susah woo...sebab design blog nie yg asal sume post dan entry dia wat summary..(aku tau korang tak paham,kah3)..Cari punyer cari terjumpa la kod dia..banyak yang aku ubah bagi memenuhi selera maya ku..hik3..Selamat Berhujung minggu...