Aldy Shah On


 Assalamualaikum...Urm..esok dah nak raya...
 Ari nie sume lembu2 akan hilang selera makan gamaknya...
 yela macam mana ngn nasib besok hari..jadi ke tak yer??
 hahaha...Maka ketawa lah sume manusia yg akan makan
 daging segar esok hari..Yummie..lazat dowh...

 Saja aku mulakan dengan ayat yg tak berapa triller..

Pada tahun nie mak sedara aku akan wat korban kat rumah aku..
 yela dia tak der sesapa kat kuala terengganu tue..Jadi dia
 pilih rumah aku untuk dijadikan "Tempat Kejadian".Ha3
 dasyat aku punyer ayat,(aku rasa dasyat.Kalau sesapa rasa 
 ayat aku tak dasyat.makna nyer aku syokk sendiri)

 Aku tak taw la kat mana lembu2 tue akan disembelih,aku nak
 gak ambik gambar mase proses penyembelihan tue..maklum lah
 raya thun lepas aku terlepas nak amik gambar mase atok aku 
 wat korban...Tup2 dpt taw dah selamat disembelih dah lembu tu..
 hahaha..itu la pengalaman aku masa raya aildiladha.

 Anyway aku nak ucapkan selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua
 Folowers aku,(tak pe kan tak sebut nama)...kepada semua kengkawan
 dari PTSB,ex classmate aku mase form4 dan form 5 kat SMKP,
 Dan semua pelawat blog aku.(Aldi Tavians),Pada sesaper yg ada ajak aku
 datang raya kat rumah,Sorry awal2 sbb kat rumah aku pown Korban gak.

 Jumpa kat poli sume...