Aldy Shah On

 
Malam nie aku akn bertolak balik rumah...
Selamat tinggal kamsis..
aku akn balik kamsis pada 29 hrbln...
Sepanjang aku cuti untuk raya nie aku mungkin
tak akn update blog nie..tapi tengok 
la nanti mcm mana klau ada masa dan ruang
sebab cuti kejap jer..tak sempat nak makan 
lembu sekor pown..hik3

Pada kengkawan yg aku hargai..aku mintak maaf andai
aku ada buat salah ngn korang...
semoga kita sama2 peroleh kejayaan ...
Pada yg aku tak sempat nak wish gud bye..
jgn marah yer...Pagi nie ramai yg dah bertolak balik
Well..semoga selamt sampai dan...
FORGET ME NOT K...
Cedih la plak...Kih3...
 
Time nie aku sempat lagi nak on9 sbb bile 
balik rmh nanti mesti tak de masa..
Aku plan nak tengk full house time balik nanti.kih3
Semalam aku g Giant and beli ler dvd untuk burn
cite Full house yg ada dlm laptop aku...
Asalnya nak beli cooler bru sbb aku punyer cooler 
dah rosak,pastu ternampak cd kosong..jadi terlintas 
la nak burn cite and lagu... 
 
Rasa sayu nak tinggalkan kamsis..tak taw nape..
dah ler tak lamer lagik nak abis sem dah..
tapi makin tak sabar nak balik rumah..hik3
Tapi cuti jap jer..Nak wat macam mana 
kne berkorban lar,final bulan depan,jadi 1-3 hrbln aku ada 
kelas,dalam 29 hrbln nov aku dah balik cini...