Aldy Shah On



 Memenatkan,namun seronok dan gembira.Itu yg bleh
 digambarkan dgn jamuan prs yg tamat tepat jam 11.11
 semalam..Jamuan akhir prs adalah jamuan PRS yg pertama
 aku jadi ajk.Seronok jugak lah sbb tak banyak tekanan,
 semua berjalan dengan tenang dan consisten.Anyway aku
 nak cakap yg Jamuan nie mmg best,Tahniah buat sume yg jd
 Ajk yg membantu dalam menjayakan jamuan PRS sesi julai
 2009…Moga dapat adakan  lagi.huhuhu…

 Apa yg menariknya tak dapat digambarkan dgn kata2,
 Majlis bermula pukul 9 malam..well aku sebagai ajk kne dtg
 Awal.dalam kul 8.45 aku dah dtg..untuk persiapan akhir.
 Ok.seperti yg aku tulis kat twitter,jamuan makan PRS bertemakan
 Malam Inspirasi Remaja Asas Evolusi Islam…(MIRAEI)
 Singkatan tema nie macam tajuk lagu jepun yg femes tu…
 Tajuknya kira islamik habis lah..Tak taw la spe punyer idea…
 Tgok plak saper yg join buat backdrop…huhuhu…

 Pada malam tu aku bahagian keceriaan..termasuk sekali ngn
 Bhgian makanan..hik3.kalau bab makn mmg dapat kat aku lah…
 Owg tengok aku nie trus Nampak makanan kot,nak kata chubby
 tak plak,kurus tang tu jugak.kah3,Tapi klau tak dapat bhagian
 makann aku nak jugak jd ajk untuk bhagian makann..Mesti..hik3
 Ok,bhagian keceriaan nie aku sbgai owg biaser jer akan hias dewan,
 macm wat backdrop,susun meja n apa yg patut lah…Bhgian mknn
 lak kne sediakan n tlog tetamu ambik mknn lar..best woo…

 Aku nak story serba ringkas cikit tentatif program pada mlm  tu,
 Mula2 ketibaan ahli,mantan dan penasihat PRS,pastu bacaan doa,
 Kena nyanyi lagu negaraku,PRS,pastu lagu miraei dipasang…
 Selepas tu plak ucapan dr YDP PRS iaitu Abang faiz…,kemudian
 Perasmian majlis oleh Cik Rumaizah…Selepas itu plak ada tayangan
 slide show aktiviti PRS sepanjang sem nie,well lps tu msti mkn2.hik3,
 tapi sblum mkn kne baca doa dulu..mase mkn lak ada persembahn
 sebagai hiburan ketika mkn..last penyampaian hadiah buat
 Putera & Puteri…

 Dah nama nye inspirasi evolusi islam mmg pakaian macm
 pak arab lah..huhuhu..Mcm2 gelagat bile time bergambar…
 macm2 pose,dari karpet merah sampai atas pentas,kat air terjun
 pown bleh dijadikan tempat untuk mengabdikan kenangan  
 dgn kengkawan….Lepas majlis sume ajk kne bersihkan…
 well macam biasa lar..pagi nie lak kne susun balik meja,dan
 kne get ready untuk jamuan kamsis plak…Overoll sume ok dan
 gempak habis…