Aldy Shah On

Sape suke tgok cite nur kasih yg femes kat tv3 angkat dahi..
hahaha…Aku baru dapat cite nie dr seseorg..dr epsod 1-14,
tapi rasanya ada epsd yg tertinggl,Aku nak copy ke pendrive
aku tp tak cukup space plak.Wakakaka..Aikk..Nape aku gelak

mcm tu?? Tak senonoh plak..Hik3…Aku bkn nak story Pasal cite
tu tapi aku nak share betapa hepi sbb dapat tengok cite nih,
dulu kat tv3 pernah tgok 1-2 epsd jer sbb mase tu cite tue
mula2 ditayangkantak berapa femes sgt,jd pe lagik,
turn channel len r…ari jumaat tgok tv9 lorh..lame jugak bile

cite tue dah makin popular n adik pompuan aku tengok baru ler
aku join sekaki,Eh bukan!! 2 kaki…Citer nie islamik kan?
Aku baru tengok epsd 1 kat laptop aku,nanti aku sambung
sampai habis epsd yg ada dlm laptop aku nih.Cite nih banyak

meseg yg sangat bgus pada pendapt aku r…tak taw la kot2 ada
yg tengok tapi ckp tak da meseg dlm cite nih.Tue jenis owg
takda perasaan tuh! Itu lah cite nih kene tengok dah hayati
baru syokk..Bukan tgok jer…Tengok setengok nyer buang karang
buang masa jah…Jgn marah Dowh…Chek tulis ja…Tak da maksud pa2 aih…

Suke ngn ayat kedah PaaaDiaaa…