Aldy Shah On

saban hari banyak yg aku nak story kat blog nie,
tapi tue ler blum sempat aku story kat blog nie
story laen plak datng.huhuhu..mmg full ler blog 
aku ngn entry tiap2 ari,byk btul yg aku blum 
masukkan kat blog aku nie,contoh nyer story
pasal main bowling kar Giant,so aku upload 
beberapa pic untuk kenang-kenangan


Permandangan kat Ole-ole Bowling

3 hijau,4 biru 2 pink.lalalala



















  

Sakan..bergambr ngn bola bowling...
+ Owh mesti ada yg heran & tertanya2
    kenapa tjuk entry nie Bowling Vs Wayang.
    sebenarnya kami berempat nk tengok
    wayang citer Avatar (walaupown tak
    decide nk tengok citer per tp Avatar
    jew citer best time tue,tapi disebabkan ada
    yg men bowling kami berempat tak dapat 
   tengok wayang sbb tiket abiss...Itue ler citer sbnrnya...
   Meleret-leret plak.Huhuhuhu.lalalala...