Aldy Shah On


 Pengalaman yg tak akan aku lupakan.
 Itu yg dapat aku ungkapkan Sbb nie first time
 aku g Ulu Lenggong,Kolam Air panas plak tue...
 Nie mase berhenti makan & solat,time nie dah sampai baling dah
 Tgok ler muka2 lapar sumer tue,hikhikhik
 Yang nie aku punyer..Urmmm...Yummy2..Makn dulu yokk
 Sesapa yg tinggal kat baling mesti tau jam nie,kat jam nie ada masjid,
 kitaorg solat kat masjid nie ler tika maghrib
 My best Frenz..Emah nama nyer,Ntah aper yg dye pegang tue...
 Sejenis amfibia atau mamalia?? WalAllaahua'lam...
 First aku tak trun mandi pown sbb air tue panas siott...
 Anyway ble salesai letak barang kat bilik kami sume
 berendam & mandi manda jap..(Kecuali Aku)
 Nie waktu nak g makn..Pagi...Amboi...Sakan sungguh dorg nie bergambar
 Yg nie pown best frenz aku gark...Time nie dalam bas...
 Huhuhu...Aku berendam jugak akhirnyer dalam kolam tue..
  Sampai sekarang kulit kaki aku masih mengelupas.
 ( Putih Kan Kaki aku???)
 Mmg panas air nie,Tgok tue Sampai wap dye pown camera aku bleh detect
 Tgok cini lar...tgok kamera mana tue...
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 Banyak lagi sebenarnye pic yg aku ambik,tapi
 paham2 jela..Law masukkan sume nanti ada yg 
 menyampah plak kan??,So aku letak beberapa
 pic yg tak beberapa penting jew..huhuhu
 Kepada yg nak gambar2 laen sila mintak ngn aku
 (Sertakan sekali Pendrive yea..huhuhu)