Aldy Shah On

 Aku rasa takyah ler aku merepek@merapu@bebel
 Apakata aku just xplain gambar2 yang aku amik kat 
 Kolam air panas ulu lenggong kat Baling dan jugak
 kat Kem PLKN kat kulim jew...(keje mudah??)hik23
^ Tiga awek cun sedang berendam.( X panas kewrr?)
^ Yang nie 3 cik Psikologi.( Peace not Peas )
^ First time tgok owg angkt khemah mcm tue.
      Time nie aku sedang nyenyak tidow dlm 
      khemah tue.Ahakss.Kelentong jew...
 
^ Tak taw nape aku rasa berkenan plak ngn gelas nih.ahakss...
^ Nurse berbaju hijau sedang bertugas dibelantara...
^ Yang nie sedang bergambar ngn member sambil jalan.
     ( Rambut len macm jew sbb bru lps ujan..
      Kembara Halangan ala2 PLKN gitu...)
 ^ Saje nak abiskan bateri Kamera,Oppss..ada ke patut?? 
        Heran aih.
^ Yang Stailo,Yang hancur pown ada gark...Yang Hensem?? 
     (Sedang Ambik Gambar).Ahaks..Sowi..Perasan plak.Hik23
^Aku ske giler pic nie..Smart2..
    Tgok ler saper photograper dye...
^ Menyampah nyer ngn org kat tgh tue...(aku kah Itu??)
^ Jom tidow...9 (Muat kew 4 org??)
^ Yang nie mmg kne ngn tagline Geng Kami.Amboi..Sakan...
^ Eh pelik semacam jew muka member aku nie...
      Kne gigit pacat ke apew??
^ Kepada tuan punyer bju nie,Sila jaga elok2,Ramai berkenan 
       kat bju hang.Ahakss (Beli kat ne tue...)
^ Macam nie ler rupe Zombie yg slalu mandi 
      air panas kat Ulu lenggong
^ kirik..Kanan..Kirik..Kanan..Bedebusshh.. 
     Alamak ada org jatuh kew? Owhh..
     Org yg Amik Gmbr terjatuh.hik23 (sape..3)
^ Tengah2 utan pown ada keta,Shooting Pacat the movie 
       kot..Kuang23...( pak cik tue watak pew??)
^ Time nie masa singgahn kat perkampungan org asli kat 
       baling.( Org asli dah lame wat stail rambut mcm tue,
       Org kita?? Bru nak try)
^ Pakcik nie dah lame duk kg org asli nie..Tue cucu nyer..
      Cmey kan? ( Ada iras2 mcm owner blog nie tak??.
       Ahakss)Kuang23...
.
.
.
.
.
TAMAT SUDAH..
Masa membaca sudah tamat.Sila Hantarkan Pandangn di Bawah.
Sekian Terima Kasih...:)