Aldy Shah On

 Minggu kamsis bermula ari nie,semalam 
 Majlis perasmian kat Pusat Islam (Masjid).
 Yg aku taw byk betul aktiviti 

 sampai ari jumaat,Dalam c-buk ngn 
 perjumpaan AJK JPK untuk perjalanan aktiviti 
 aku kne pikir plak pasal asignment.

 Perhh..Bkn berlambak..ada 2 jew tapi ssh siott..
 Sbb kne buat berkumpulan,sume ahli 
 kumpulan plak duk rumah sewa.

 jadik skrg nie tgh pening nak wat mcm mana..
 Bahan sume dah ada...Cume nak tunggu taip jew...
 Taip sesorg ler makna nyer..

 Nasib baek sumer bg kerjasama yg baek.
 InsyaALLAH esok ciap sumer..N then untuk 
 minggu kamsis plak aku masih

 binggung giler dowh,aku tak taw 
 tentatif sbb aku tak sempat nak amik taw pown.
 Law ada mase pown aku tak mau amik kesah!

 Dah la byk meeting sejak 2-3 ari nie...
 naik muak plak aku.Benda yg sama...
 aku pown dah celaru..Sampai aku punyer 

 jadual harian dah banyak dah clash..
 Aiooo...Ammaa Appaaa...
 Apa harus aku lakukan?? Owhh..