Aldy Shah On


Firstly tujuan aku citer pasal nie sbgai tanda 
terima kasih kembali kp member aku
yg dah bagi Epal Emas kat aku time Kem AJK Msk
kat Kem PLKN Kulim.
Seblum tue aku nk story cikit pasal Epal Emas
Adakah ia epal yg dibuat dari emas???
owh..tidak...ia sebagai ungkapan saja.
Epal Emas nie sbnarnya epal biase jew tapi
walaupown ia biasa ia laen dr yg lain.
Kenapa?? sbb epal nie kita beri kepada orang
yg ingin kita hargai...
Tak kiralah kawan kew...atau org yg banyak bg
semangat dan dorongan kpd kita.

Masa last day Kem ari tue Tuan Haji iaitu
seorg lecturer yg jugak warden telah menyediakan
epal untuk sesiapa yg ingin bg Anugerah Epal Emas.

Nampaknyer dah ada yg paham ttg Epal Emas.
So aku akn story pasl bagaimana aku bleyh dapat Epal Emas.
Firstly aku nak ucpkan Terima Kasih kat member aku tue
(satu2nye member pompuan paling kamcing kat PTSB)
Cmey tak??..huhuhu...
Time dye sebut nama aku sbagai penerima 
buah epal tue,mmg tersentuh giler sampai mgalir air mata...
Aku tak sangka yg dye akn bg Epal tue,bkn aku saja yg
dapat malah 3 org kwn yg dye hargai termasuk aku.

Maybe epal tak ler semahal mana klau nak dibandingkan
dengan ikatan persahabatan yg dah lama terjalin.Namun sbagai tanda
epal itu digelar Epal Emas.
Terima kasih atas pemberian malah yg lebih penting
keikhlasan dirimu menjadi shabatku wahai teman..
Aku tidak mengharapkan balasan..
Jujurnya aku amat ikhlas dalam persahabatan kita.
Moga persahbatan yg terjalin kini akan kekal selamanya.

Andai suatu hari nanti kita akan berpisah,moga akan bertemu
kembali..Moga kenangan masa kem tue akan kekal
bermakna dalam hidup kita berEmpat.
Terima kasih krn sudi menjadi sahabat aku.
Frenz For Ever K..