Aldy Shah On

Kali nie aku siarkan gambar pelajar MSK 
sesi januari 2010 yang bermula 12
hingga 14 januari,gambar2 nie
sume aku sorg je ada sbb aku snap 
gne kamera aku sendiri.hik3

Time nie dorg tgh khusyuk salin nota 
penting yg di sampaikan oleh penceramah

Mendengar dengan teliti...bagus betul
sangat berdisiplin la dorang nie

Ramai siott pelajar,sejauh mata
memandang.huhuhu...

Yang nie plak penghulu &penghuluwati
 yg pertama dilantik,

Time nie dorg nyanyi lagu PTSB
Syokk tengok dorg nyanyi 
sambil tengok lirik.hik23...

Pandangan dari atas pentas.Try tengok leklok,
sempat lagi tegur akak Fasilitator kite...


Time nie tengah dengan abang fasi bagi ucapan..
khusyuk sungguh,bagus betul lar dorang nie.

Berbarisss....hik23,sebenarnyer time nie
dorang tengah praktis angkat sumpah


Aku pantau kat bahagiaan nie...
so dapat la aku snap pic dorg nie


Haa...penghulu tgh baca ikrar...
Oraitt setakat nie dulu,nanti aku continue 
MSK 2010 Part 3 plak.