Aldy Shah On

 Ari nie adalah first day aku masuk kelas untuk Sem 2,
 semalam lepas register pengajian ada perjumpaan ngn
 PA, & then aku trus balik kamsis,Well start ari nie aku
 sudah jdik student Sem 2 secara rasmi nyer 

 Memori Sem 1 masih segr kat ingatan,macam sume tue
 baru berlalu,tak puas lagi Sem 1 dah masuk Sem 2 dah pown.
 Well itu lah bila yg indah akan pantas berlalu,tapi yg pahit
 akan dirasakan sangat lame menimpa dan menguasai kita. 

 Untuk Sem nie jugak aku akan concentrate study dan
 tidak akan memegang jawatan,menerima jawatan
 (walau pown aku mmg tak layak langsung untuk sume tu)
 But aku still akan try sokong apa jua program Kamsis.

 Andai aku terpaksa jauhkan diri aku dari sebarang
 organisasi,aku akan lakukan tanpa berfikir 2 kali
 jika ia akan ganggu study aku,sbb matlamat aku 
 untuk sem nie  ialah aku nak study hard,untuk AKJ. 
  
 Mungkin aku akan berfikir semula apakah yg aku lakukan
 ini wajar atau tidak selepas Sem 2 abis nanti.Well law
 aku rasa tak wajar aku akn try aktif Sem 3,huhuhu...
 Sem nie bru start dah plan untuk sem depan.Sakan...