Aldy Shah On


Semalam aku & member2 baik aku g Giant kat Kulim
  Mulanya g untuk upgrade aku punyer Window
dari XP ker Window 7 sbb aku punyer Window dah
kena serang ngn virus, tapi window tue xde plak.
So kena tunggu ari selasa atau rabu.

Oleh sbb takder Window 7 tue aku tambah RAM 2GB
sbb dah alang2 datang kedai tue, Perhh.. ada lar dalam RM200
lebih gark aku spend untuk laptop nih.
Tue belum Window lagik, untuk Window 7 harga dye RM 300.
Dalam masa terdekat nie aku akan upgrade ke Window 7.

Dah alang2 tue sorang member aku nie berhabis RM200
lebih shopping kat butik pakaian. 
Perhh..beli sepasang jew.. Tgh banyak duit ler katakan..
Tue baru dalam 2 jam jew..Kalah aku, sbb biaser nyer aku akn spend
bawah RM200 untuk shopping pakaian.

Owkay dah abis part shopping pakaian dan laptop,
Member aku sorang nie ada ajak g rumah dye
ujung minggu nie. Bile pikir balik segan lak nak g rumah dye,
Nanti nyusahkan Mak Ayah dye plak, yela bukn sorg, 1 geng
dye ajak g rumah dye. Ish23..kan menyusahkan plak.